CENNIK NETASQ RESCUE

W raz zakupem urządzenia STORMSHIELD, wznowienia serwisu do urządzenia lub usługi wdrożenia otrzymujesz od nas wsparcie techniczne na okres 60 dni. Gdy posprzedażowe wsparcie wygaśnie  masz możliwość wykupienia jednego z pakietów wsparcia technicznego: Asystowana Pomoc Techniczna NETASQ RESCUE. Możesz również skorzystać z usługi doraźnego wsparcia, np. w celu rozwiązania pilnego problemu technicznego lub zaimplementowania wymaganej funkcjonalności (np. integracji, tunelowania czy filtrowania ruchu).

  • Złoszenie jednorazowe

  • gwarancja rozwiązania problemu
  • czas reakcji 3 godziny
  • email, telefon, online
  • 150zł/netto/incydent
  • Pakiet podstawowy

  • okres umowy 12 miesięcy
  • 2 zgłoszenia w miesiącu
  • email
  • 300zł/netto/rok
  • Pakiet standardowy

  • okres umowy 12 miesięcy 
  • 4 zgłoszenia w miesiącu 
  • email, telefon
  • 600zł/netto/rok
  • Pakiet PREMIUM

  • okres umowy 12 miesięcy 
  • 5 zgłoszeń w miesiącu 
  • email, telefon, online
  • 900zł/netto/rok

Najnowszy firmware SNS: 3.8.1 (Release Note)
Najnowszy firmware SNSv2: 2.13 (Release Note)